«Мафія» - це цікава, захоплююча та інтелектуальна командна рольова гра з детективним сюжетом, яка заснована на живому спілкуванні. "Мафія" визнана однією з «50 найбільш історично і культурно істотних ігор, що з'явилися з 1800 року».

Це цікаво і інтерактивно - всі гості заходу залучені в процес. Ви, ваші друзі та колеги є не просто глядачами, а безпосередніми учасниками і головними дійовими особами вечора. Нудьгувати Вам не доведеться! Ви напевно побачите добре знайомих вам людей зовсім з іншого боку.

1

Це корисно - гра «мафія» вчить правильно і чітко висловлювати свої думки, створювати і ефективно управляти командою. Саме тому багато компаній розглядають гру як teambuilding.

Будь-яка корпоративна вечірка - бажана подія для всіх, хто трудиться в колективі і хоче відпочити після роботи. Але як часто можна почути від колег, що вони не збираються йти на черговий корпоратив, тому що "знову буде те ж саме, нічого нового, звичайні посиденьки, випивка і розмови про роботу". Пропонуємо новий формат проведення корпоративу: ми будемо з вами грати в цікаву командну рольову гру МАФІЯ, завдяки якій колектив стає дружніше і відкриваються нові якості кожного!

2

3

ПРОГРАМА ДЛЯ ДІТЕЙ

Влаштуйте своїй дитині цікавий День народження! Зробіть це з нашою допомогою - і про це свято будуть говорити всі друзі вашого улюбленого чада. Ігри, в яких все по-дорослому, діти обожнюють їх. Mafia Party пропонує дитячий День народження в стилі гри МАФІЯ. Це оригінальний і недорогий спосіб незвично відзначити свято в атмосфері детектива і таємниці. Батькам складно догодити підлітку, але тільки не в даному випадку. За такий день народження ваш син або ваша дочка будуть вдячні вам.

Пишіть нам на Email: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.  і грайте в Мафію вже сьогодні. Цінова пропозиція весна-літо: від 70грн./год.

ПРАВИЛА ТА ЕТАПИ ГРИ «МАФІЯ»

У грі беруть участь десять чоловік (кількість може змінюватися). Веде гру і регламентує її етапи ведучий. Гравці діляться на дві команди: «червоні» і «чорні». «Червоні» - це добропорядні громадяни (карта «Мирний житель»). «Чорні» - мафіозі (карта - «Мафія»). У грі розігруються 7 червоних карт, одна з яких шериф - ватажок червоних і 3 чорні, одна з яких Дон - ватажок чорних.

Гра проходить у два етапи: ніч і день. Завдання «чорних» - протягом гри усунути «червоних», завдання «червоних» - виявити і усунути «чорних».

12Початок гри. За ігровий стіл запрошуються десять гравців. Ведучий оголошує початок гри. За традицією, чоловіки стоячи вітають присутніх дам оплесками. Ведучий представляє гравців.

Перша ніч. Ведучий оголошує: «Настає ніч». Оскільки «вночі» гравці один одного бачити не повинні, всі одягають пов'язки і готуються зробити свій вибір на гру. Ведучий по черзі підходить до кожного гравця. Гравець із закритими очима вибирає карту, знімає пов'язку, знайомиться зі своєю роллю і знову надягає пов'язку («засинає»). Щоб руху сусідів або гра тіней не стали джерелом додаткової інформації, учасники низько нахиляють голови.
Ведучий оголошує: «Прокидається мафія». Учасники, які отримали карти Мафії, знімають пов'язки, знайомляться один з одним і з ведучим. Це перша і єдина ніч, коли мафіозі відкривають очі разом. Дон характерним жестом показує, що він Дон, і дуже тихо, за допомогою жестів і міміки, призначає порядок «відстрілу» на наступні три ночі. Ведучий оголошує: «Мафія засинає». Після цих слів «чорні» гравці надягають пов'язки.
Ведучий: «Прокидається Дон». Дон відкриває очі і показує ведучому, що він Дон. У наступні ночі Дон буде прокидатися, щоб знайти Шерифа гри.
Ведучий: «Засинає Дон». Дон надягає пов'язку.
Ведучий: «Прокидається Шериф». Шериф відкриває очі і показує ведучому, що він Шериф. У наступні ночі Шериф буде прокидатися вночі і шукати «Мафію».
Ведучий: - «Шериф засинає. Ранок. Всі прокидаються ».

Перший день. Всі знімають пов'язки. Днем відбувається обговорення. Кожному гравцеві дається 1 хвилина на висловлення своїх ідей, думок і підозр. Обговорення починає гравець під номером один і далі по колу. Гравці закінчують свій виступ словом "СПАСИБІ".
Протягом денного обговорення гравці можуть виставляти кандидатури підозрілих, на їхню думку, гравців (не більше однієї кожен гравець) з метою вивести їх з гри. Виставлення гравця проводиться спеціальним жестом і супроводжується фразою в теперішньому часі: «Я виставляю гравця під № ...». По закінченню обговорення за кандидатури гравців голосують. Гравець, який набрав більшість голосів, вибуває з гри. Якщо на першому колі (у перший День) виставлена тільки одна кандидатура, вона не голосується. Вибувший з гри має право на останнє слово тривалістю в 1 хвилину.

У грі можлива «перестрілка». Це ситуація, в якій два або більше гравців набирають однакову кількість голосів. У цьому випадку кандидатам на виліт дається право протягом 1 хвилини виправдатися, переконати гравців у своїй «червоності» і залишитися в грі. Після чого відбувається переголосування. Якщо гравці знову набирають однакову кількість голосів, то ставиться на голосування питання: «Хто за те, щоб всі підозрювані покинули гру?». Якщо більшість голосує за вибування, гравці покидають гру, якщо проти - залишаються, якщо голоси діляться порівну, гравці залишаються в грі. У випадку, коли залишається чотири гравці за столом повторне голосування при "перестрілці" не проводиться, всі гравці залишаються за ігровим столом і ведучий оголошує, що "наступає ніч".

13Друга і наступні ночі. Після першого кола обговорення знову настає ніч. Протягом цієї та наступних ночей мафія має можливість «стріляти». «Стрільба» відбувається наступним чином: мафіозі стріляють із закритими очима згідно з порядком відстрілу. «Стрільба» відбувається за допомогою імітації пострілу пальцями, високо піднятою рукою. Ведучий після слів «мафія виходить на полювання» оголошує номери гравців по черзі, і якщо на певному номері всі мафіозі одночасно вистрілять, - об'єкт вражений.

Якщо хтось із членів мафії «стріляє» в інший номер, між номерами, або не «стріляє» взагалі, провідний фіксує промах.

«Мафія засинає!».
Потім ведучий звертається до Дону: «Прокидається Дон і шукає шерифа». Дон прокидається і показує пальцями рук ведучому номер, під яким, на його думку, ховається Шериф. Ведучий кивком голови підтверджує його версію, або заперечує.
«Дон засинає».
Далі ведучий оголошує: «Прокидається Шериф і шукає мафію». Шериф також має право на нічні перевірки. Він шукає «чорних» гравців, по одному за ніч. Після відповіді ведучого Шериф засинає.

Оголошується початок другого дня. Якщо мафія вночі промахнулася, ведучий оголошує, що ранок дійсно добре, і вночі ніхто не постраждав.
Обговорення другого дня починається з наступного, після того гравця, який говорив першим на попередньому колі. Протягом цього дня і наступних за ним днів хід гри не змінюється. Ночі і дні чергуються до перемоги тієї чи іншої команди.
За бажанням гравців (в разі їх великої кількості), до гри можуть бути включені наступні картки: Доктор (команда «червоних»), Путана і Маньяк (команда «чорних»).

Гра закінчується перемогою «червоних» у тому випадку, якщо усунені всі «мафіозі». «Чорні» перемагають у випадку, коли залишається рівна кількість гравців обох команд.

 

11Тонкощі правил гри в мафію:
1. Гравець зобов'язаний витягати свій ігровий номер.
2. Гравець не має права клястися, укладати парі, або апелювати до будь-якої релігії, лаятися матом, ображати гравців. За цей Ведучий видаляє винного гравця з гри.
3. Гравець не має права виголошувати слово «Чесно» або «Клянуся» в будь-якій формі. За це порушення гравець отримує попередження.
4. Гравець не має права свідомо підглядати «вночі». При виявленні даного порушення гравець видаляється з гри.
5. Гравець має право виставляти тільки одну кандидатуру.
6. Гравець має право відкликати виставлену ним кандидатуру в рамках своєї промови.
7. Гравець має можливість голосувати тільки за одну кандидатуру.
8. Якщо гравець не проголосував, його голос приписується до останнього підозрюваного.
9. Мафіозі має право «стріляти» тільки один раз. «Постріл» вважається результативним тільки в цьому випадку. У всіх інших випадках (гравець не «стріляє», «стріляє» двічі) Ведучий реєструє промах. Промах реєструється також, якщо гравець «стріляє» між названими номерами.
10. «Червоний» гравець вночі не має права показувати знаками Шерифу кого перевіряти. За це порушення гравець видаляється з гри.
11. «Чорний» гравець вночі не має права показувати знаками Дону кого перевіряти. За це порушення гравець видаляється з гри.
12. Гравець не має права «вночі» співати, танцювати, бити по столу, говорити і здійснювати інші дії, що не входять в рамки «нічного» поведінки гравців, дії. За це порушення гравець отримує попередження від Ведучого.
13. Дон і Шериф не мають можливості перевіряти в першу ніч.
1514. Дон і Шериф ночами мають право перевіряти не більше одного гравця кожен.
15. Гравець не має права говорити не в свою чергу. За це порушення він отримує від Ведучого попередження.
16. Гравець має право говорити під час денного обговорення не більше 1 хвилини. За недотримання регламенту гравець отримує попередження.
17. Після фрази Ведучого «Настає ніч» гравець зобов'язаний негайно надіти пов'язку. У разі затримки гравець отримує попередження.
18. Ведучий має право давати попередження за: а) неетичну поведінку, б) зайву жестикуляцію, що заважає грі або відволікаючу гравців, в) інші порушення, ступінь яких визначає Ведучий.
19. У разі використання гравцем ненормативної лексики, «антигуманної» і «нецензурної» поведінки гравця за ігровим столом (в т.ч. за надмірно «алкогольно-веселий» стан гравця!) Або нанесення образи іншому гравцеві, гравець може бути видалений з гри за рішенням Ведучого.
20. За професійними правилами гри Мафія гравець, який отримав три попередження, позбавляється слова на одне коло. Якщо гравець отримує третє попередження після свого виступу на колі, то він позбавляється слова на наступне коло.
21. Гравець, що отримав четверте попередження, видаляється з гри.

Автор : btamedia